Saturday, March 11, 2006

著數o左!!

今日係最後一日返工, 11:17am返到去1:00pm就走人, 本來係聽日o既, 事原係我地媽媽卡路話我唔好o係度放死氣, 叫我早d走, 咁又係, 我o係度都唔知有咩做, 早d走佢又好我又好啦(唔好影響其他人事氣), 但佢好好人, 佢計我大假去到16號, 即係出糧出到o個日, 哇哈哈哈~~~~ 而且唔該哂阿女, 幫我問d大假o既問題 ^^

星期二會去做 BodyCheck, Check下身體都好, 呢排咁多痛咁 = ="
原本小ken話今日去do度玩, 但我叫佢下個星期先, 因為以為今日都重要返工, 而家先知唔係, 唔通叫佢去一下子又改今日咩, 好似玩人咁, 所以冇同小ken講

綿羊今日同我一齊收工, 我本來諗住去行街街, 點知佢話要訓晏覺, 咁咪返左我屋企訓囉, 一訓就訓到而家, 要快d出去喇, 唔係又好鬼夜, 我就話唔使返姐, 佢聽日要返教會, 好早架, 早過返工 = ="

No comments: