Sunday, March 19, 2006

跑上跑落 ~_~"

琴日朝一早起左身就度研究個Flash, 點知又整到過哂時先知要出門口, 好大在都係約左公公婆婆,阿娘佢地去旺角飲茶姐, 最後遲左三個字 一_一"

本來約左小ken今晚食飯, 點知佢突然send message話我知佢同do口角...今晚告吹(唔知佢而家點呢, 希望冇咩啦)...咁都冇咩所謂啦, 我之後打比綿綿話今晚告吹, 佢話不如而家去睇戲啦, 咁我就上觀塘車, 諗住去等佢啦, 點知上到車坐低左之後, 佢打來話都係想返屋企訓下先, 是旦啦, 咁我咪落車, 搭返屋企架小巴啦, 點知, 天恩又突然打來問我o係邊, 我話o係旺角囉, 原來佢啱啱收工, 都係旺角, 想打波喎, 咁我又落車...又同上番去觀塘架車...來來回回三轉...

之後去左淘大打波, 1勝2負 = ="
跟住返左屋企, 不久, 出去買飛同綿綿睇妖夜尋狼2, 都幾好睇, 感覺好過第一習, 冇咁亂...

琴日就係咁走來走去 :
屋企 -> 旺角 -> 上車/落車/上車 -> 淘大 -> 天恩屋企 -> 自己屋企 -> 淘大 -> 屋企

勁走大賽......

1 comment:

慧♥ⓦⓐⓘ♥豬 said...

大伯... 你平日好似冇咁好腳骨力架..
做咩突然間跑上跑落呀?