Saturday, March 04, 2006

失敗了...

結果出來了, 果然, 人家請了另一個女士, 畢竟, 對方比我多工作經驗(做o左十幾年), 又多D野比人家睇, 都叫輸得心服...嗚...

而我就一連病o左幾日, 唔知係咪前幾日同傻仔ken佢地打邊爐, 我整得唔夠熟呢, 食完之後隔左一日就食唔到野仲想嘔, 起初以為訓下冇事, 點知第二日都係咁, 就去睇下D騙錢醫生啦, 佢話我感冒菌入腸喎@@" 咁我諗住食完藥, 第二日冇事啦, 點知第二日(即今日)起身...發燒呀整鬼佢, 又返唔到工...真係怕比人炒...唉...

仲唔止, 琴晚, 我阿麻去左, 雖然因為佢係生活o係大陸, 我好小見到佢(咁大個人可能都係廿次倒), 但係都會有D唔開心, 我爸爸就一早上左去大陸(潮州), 咁屋企得我一個, 又冇野食, 一早死下死下咁落街買野食(食完要食藥麻), 真係一波三拆, 好彩, 下午綿綿上o左來睇我, 仲買左野比我食(開心^^), 希望聽日冇咩事, 比我有個實客, 買雍雅軒就好喇!!!!!!

1 comment:

火炎焱 said...

...... v_v"