Sunday, March 12, 2006

人試我又試,我是$ 0.00 = ="

今日先到小Ken個Blog出左段咁野:
"只要到這個網站「How Much Is My Blog Worth」,然後填上你的Blog網址, 就可以算出它價值多少錢, 價值是以什麼什麼Blog的Technorati逆向連結數目有關(我不知這是什麼, 此句很明顯是在網上抄回來的^_^)."

於是我就去試下啦, 點知... 好試唔試... 我得出結果如下



可怒也~~~~~~ 火_火

2 comments:

火炎焱 said...

cheap 精~~
呵呵~~~
WahahahAAHAHAHahaha

Anonymous said...

多謝您幫我整佐一個連我自己都login唔到ge blog...(仲叫我上去寫日記?!)
ai...我都係做功課算啦 -_-|||