Sunday, March 26, 2006

懶蟲再3來了

前兩日同傻仔ken出去傾野順便接綿綿走人, 但因為時間上既問題, 傾到一半我就要走人, 只得番傻仔ken繼續, 咁我送完綿綿返家之後, 好眼訓, 但都同小ken傾埋先...但傾下傾下...2點幾...第二日仲要返(小ken唔使)...當佢知我要第日返工, 佢即刻掛線 ~"~ 哇哈哈哈~~~~
咁我第二朝...咪呆下呆下囉 ~_~" 哈~~~~~

之後夜晚同綿綿阿爹食完飯, 返左屋企睇電視『死神來了』, 都幾好睇, 但綿綿話第二習仲好睇喎@_@', 咁我當然期望第三習仲好睇啦, 不過, 我今日就親自上演左『懶蟲再3來了』喇, 因為我好耐都冇試過訓多過8個鐘喇, 但今次竟然由1點倒訓到11:30先話起身(仲要係綿綿打來先起...), 計一計, 訓左十個多鐘頭 !! 可能係因為做返 design, 日日都好習中精神對住部電腦, 雖然時間小過地產, 但精神上仲累左 @_@" 但而家好精神, 呵呵呵~~~~~~~ 好耐都冇星期日訓到咁晏喇, 正~~~~

No comments: