Sunday, October 30, 2005

唐佰苦.....

嘩哈哈哈~~~
傾到牙血都出,終於簽左,雖然係合作,仲要得萬七蚊數...但唔知點解幾開心^^
以前都冇呢種感覺,成千萬都做過,十幾萬數一單又有過,但都無咩感覺,反而做完呢單有喎@@"
我諗係因為全程一手一腳做掛,以前總會有人幫手,寫下合約都有,但呢次真係全程自己做(其實解合約都有人傍住= ="),錢收小小,成功感大大!! 一句講哂~~~勁!!

聽日又話哈囉喂,其實我年年都想去海洋公園哈囉喂玩下,但唔通一個人去咩...今年..以為....可惜....原來France唔鐘意去呢d地方...不過諗深一層,算啦,兩個人一齊最緊要開心,如果出到去玩,佢唔開心,咁去來做咩@@!? 況且後來約左佢個小小編劇朋友傾野,所謂正事要緊,好在無買飛姐! 但真係想玩下...嗚~~~~

講開又講,聽日o既話題係要我講地產o既野,都唔知點講同講咩好 = ="
苦.......

5 comments:

火炎焱 said...

有萬七蚊佣唔好咩..>_<
(不過個萬七蚊又好似唔係咁既意思,@_@)

去海洋公園....你D時間同我地調轉哂....
睇下下年可否夾到星期五一齊啦...^_^
但記住千祈千祈千祈要買vip票,果幾十元換番黎既唔止幾十蚊既享受.....(寫低提醒自己的~)

龍井茶葉 said...

哈哈~~~~
係咪真架 ^^
但都要等到下年lu = ="
(幾十蚊,有咩唔同呢,雖然唔知,但會照做!!)

火炎焱 said...

平飛 = 排隊, 每個game最少九個字....
VIP = 都要隊, 每個game.最少...9秒鐘...

跟本唔使排就有得玩....
>_<

Anonymous said...

我都係咁啱經過見到你個web site,見你寫果d野都幾得意,你做agency ga....我公司依家搵緊地方搬呀,你會唔會做埋工商地?搵你幫個手,可以嗎?

龍井茶葉 said...

冇來一陣,有生意上門都唔知添 @@