Saturday, October 22, 2005

專注力失調???

都好耐冇寫,好似好難下筆咁...

最近屋企發生o左好多事,公公又話照到有小小黑影,鵝姨又話腦出血入院....唉...
好在所有人都冇事^_^

最近生意真係好似好難做咁,可能自己真係唔慣做一手掛(咁都有得賴,哈...=.=")
而家一手當道,仲好奇怪添,比高佣,出佣快!「清貨大減價,要錢唔要貨!!!」
一手個勢最多去到下年年中,之後會牛皮,回返小小,再由二手帶動樓市.......
「大廢話一堆,睇下下年中唔中先@_@"」

好彩,都唔係只係有唔開心既野,最近識o左個女仔,自己覺得好好,好開心! ^^
雖然追左好耐(係我咁耐以來最耐一個...),但都覺得好值得^^

最近睇o左編文章,講到原來有個病叫「專注力失調症」,我係度諗,我成日都唔記得d 野,
明明諗住去做既野,轉頭又唔記得,好似好難集中咁,死啦,唔通我有病.......

1 comment:

火炎焱 said...

yeah~~~
我既物價上漲左好耐,終於你都開始要加價了~~
太好了~~
哈~~

努力搲客丫~~~~^_^