Monday, August 21, 2006

拖左幾年....

星期六一早去左睇牙醫,其實好應該一早要睇的了....

話說係咁既, o係好多年前(唔記得幾耐了~_~"), 我牙痛到要杜牙根....點之杜完之後都未去補返姐, 佢就斷左@_@"...之後我又懶得去整....咁就過左N年了....到我上次又另一隻牙痛(我諗最小兩年前了), 去睇醫生, 個醫生一睇到我o個隻斷牙, 就話唔整唔得喎, 可能會細菌感染, 附近o個d都可能會注....我問醫生要點呀? 佢話要開刀剝左佢, 再整返隻假牙...成$4-5000(只係假牙都..... @_@)我一聽,再諗, 我都咁多年啦, 有事都唔係而家先有啦, 唔整lu, 咁貴, 冇錢呀!!

之後, 去到上星期六, 阿娘話個同事識個牙醫既, 又平又好手勢, 咁咪去囉, 一去到睇到, 而.....
唔係醫務所來既, 係住宅 @_@" 心知係冇牌的了, 但好在係熟人一齊去, 阿娘又要整....唔怕既(掛....)

個醫生一開頭幫我睇完, 就話, 你唔整都得架喎, 唔一到要整...... @_@" 兩個醫生講既完全唔同( 一個為錢....一個係朋友熟人....) 之後整整整.....剝左好耐....原來醫生話我隻牙咁耐, 梅左....一鉗就斷, 好唔受力, 但佢又唔想我開刀辛苦 (真好人 ^_^) 所以慢慢幫我整, 再補多兩隻牙, 加阿娘兩隻, 都係 $3000......好平呢.......

返到屋企先開始痛 >_<
冇計....要等成個幾月先可以整返隻假牙.....

牙痛慘過大病....又一次睇驗到了........

No comments: