Wednesday, August 02, 2006

真係唔明!

前幾日有D事...

話說係咁,綿綿公司的同事A知度左外面區份加左人工,人人$500,只有佢地呢區冇加喎,咁就一定興啦~ 咁佢就話左比佢地區既大秘書知,大秘書立刻做野,CALL左區董, 叫齊所有ADMIN約佢出來傾,我以為咁好,終於肯一齊出下聲,點知真正出來傾o個日,個個都唔多出聲,只係食同笑....區董就遊花園,只有綿綿一個出聲同個十九區董講.....之後佢地仲覺得綿綿做咩咁"激"

我真係覺得好奇怪,大佬呀!!叫人出來開個咁既會既又係你地,出到來唔多出聲既又係你地,人地出聲又話人地激,其實你地想點架?叫條十九出來開會為乜架?為餐食?為左開P?為左船河?叫得人出來唔講不如唔好叫,唔通一心只係諗住比佢知你地知外區有人工加你地冇,咁會叻D???

我都知傾都未必有用,但都唔係咁架下話,唔敢講既就咪叫人出來傾啦 ~_~"
唔明!真係唔明!

今日仲好笑,又話聽到外區有人加左$1000,今次就話要成班ADMIN一齊開會喎,唉....比我有上次既經曆...我一定唔去.....去來做咩?

可能我蠢,但我真係諗唔明佢地用意為何?
一係一開始就自己圍內傾完,發洩左當打左小人就算啦,奇哉怪也!

No comments: