Friday, January 27, 2006

他鄉遇故知!?

話說昨天見到Meco,佢帶女女來東港城...睇醫生 = ="
但係我點睇佢都冇病,哈哈哈~~~

跟住我好快同佢講:「幫我搵工!」
其實我想搵份穩定Do既工,佢話做排版可以,我心諗:「好喎!」
之後講完,佢話要識QuickExpress,InDesign...睇來我都要再次學習學習喇 = ="

講開又講,唔講又講,就快新年,唔知大家有咩玩呢,
我想初四同傻仔Ken去BBQ,但就唔知佢有冇時間呢^^

上個星期公司晚宴,我地影左張全家幅,o個晚D女同事好"近" !
好多都「讓半球」! 哈哈哈~~~~ 但就冇乜影到相 ~_~"



今日係年廿八,唔知大家使唔使洗o野呢? 我諗我第一樣要洗o既係...自己 = ="
是因我一早都收拾左自己Do野,都冇咩好洗lu

係度同有睇我日記o既人講句:「恭喜發財!!!」(可能得我自己會睇~_~')

3 comments:

火炎焱 said...

排版好做丫,人工又高....工作時間又自由....
要求又低.....
(但我都唔夠資格..>_<, Quark 我識丫,唔識design之嘛@_@)

初四我未必請到假丫....而迪奧仔佢地趕緊出書.一定請唔假....

你初二有咩做??改初二又點睇?

P.S.我覺得..人地讓半球時..你居然只放一張咁細張既相...呢個行為好卑鄙....咁樣我咩都睇唔到...好難過..>_<

龍井茶葉 said...

初二...公公生日...不能 = ="

睇唔到都冇計,理由有:
1.別人私穩
2.我都冇同佢地影相
3.係都唔比你睇,要你心意意

火炎焱 said...

請用普通話閱讀~~謝~^_^
大哥,請問您下星期放星期幾???有可能是星期二嗎(2.28)
現在有機會齊人出來的日子只剩下星期二了...>_<