Thursday, October 21, 2004

海豚 !?

剛剛聽收音機,森美請o左 Eric Kwok 上去玩,問佢想做咩動物 :

Eric Kwok :『海豚』
森美:『點解呀?』
Eric Kwok :『可以成日做愛!』
森美同我:『哈哈哈∼∼∼』
Eric Kwok :『海豚得幾樣野做,玩,食,休息,同做愛,正呀!』

正!我一向都幾中意 Eric Kwok,而家簡直係愛呀!
跟住諗起自己琴日係屋企,都係,玩,食,訓,就係欠最後一様.....
向海豚世界進發呀!!!!!!!!

嘿嘿

2 comments:

火炎焱 said...

Eric Kwok 係乜水??

同埋....你扮咩自己係「屋企,都係,玩,食,訓,就係欠最後一様.....」
跟本你就係要最後一樣之嘛~~

呵~~
^_^

龍井茶葉 said...

絶對係啦!!! 我唔會否認架喎 @@
兩性o既o野我覺得好平常, 但我又唔會亂"性"....
最小(慘)..我最然仲係光棍一條,都唔會去d二樓細鳯度^^

都幾得意,對性我係算開放,但又有點要求,
唔係話求其一個都可以,老土話:有感覺才可!
當然,男性係會有反應,但係我會say no,好認真,
因為試過...

都話,怪人一個 ~_~